deliklikoy

Delikli Koy…Ev arkadaşımla beraber dersler yoğunlaşmadan ,havalar da sıcakken son bir plaj kampı yapmaya karar verdik.

Kampp uygulamasından yakındaki kamp yerlerine bakarken Delikli Koy karşımıza çıktı. Gerçekten büyüleyici bir yer. Beyaz plaj, açık mavi deniz… Görür görmez dedim ki gideceğimiz yer burası olmalı. Çantamızı hazırladık. Çantamızda 2 ve 4 kişilik çadır, 3 tane mat, Nurgaz kartuşlu tüp, soğuk tutma çantası,termos ve kıyafetlerimizi koyduk.  Sabah erkenden yola koyulduk.

Delikli Koy

Manisa Turgutlu’dan Çeşme Delikli Koy ‘a üç saatte ulaştık.(150 km civarı) Aslında çok daha erken varılabilir fakat kahvaltı ve çay molası verdiğimiz için biraz uzun sürdü.(Paralı yola girmemek içinde biraz yolu uzattık malum öğrencilik 🙂 )
Delikli Koy gerçekten büyüleyici bir yer fakat aracınız yoksa ulaşmak biraz sıkıntı olabilir.

Sezon kapandığında çeşmeden bu tarafa gelen araçlar çalışmıyor. Herhangi bir işletmede olmadığı için tuvalet, duş ve şarj konusu sorun olabiliyor. Yiyecek ve su almak için Alaçatı merkeze gidip gelmek durumunda kaldık.

(Bir kaç tabelada plaja servis yapan bir marketin telefon numarası vardı fakat denemedik.)

delikli koy

Sezon sonu olduğu için koy çok kalabalık değildi.

Çadırlarımızı yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz alana kurduk.

(İnsanlardan uzakta kalmak isterseniz bu alanın ilerisinde ve gerisinde de kamp atılabilecek güzel yerler mevcut.)

deliklikoy

İnsanlar günün her saati kayanın üstünde ve etrafında güneşlenip vakit geçiriyorlar.

Açık alanda, gün içerisinde voleybol oynayan bir grup vardı. Yabancı turistler kayanın uç kısmında havlularına uzanmış güneşleniyorlardı.Akşam ise evlenecek çiftler düğün fotoğrafı çektirmek için bu bölgeye akın ediyorlar. İki gün içerisinde 10’un üzerinde gelin ve damat gördük. 🙂                       (Fotoğraf çektirmek için gerçekten güzel bir yer.)

delikli koy

Delikli Koy’u Delikli Koy yapan o deliklerden bir tanesi de bu kayanın içinden geçip suya inen delik.

deliklikoy

Delikten girerken dikkatli olun !!.

Ben sırtımı sürttüm, boydan boya çizildi.

Delikten girdiğimiz zaman sığ bir suya iniyoruz deliğin yüksekliği 30-40 cm civarı.Biraz sürünüp sonra yüzerek aşağıdaki fotoğraflardaki yere çıkıyoruz.

delikli koy

Arkadaşlar bir önemli nokta da sudaki deniz kestaneleri, bana hiç denk gelmedi diyenler de vardı fakat arkadaşımın ayağına 5 kere battı. Delikli Koya günübirlik veya kamp atmaya gelecekseniz deniz ayakkabıları getirmenizi tavsiye ederim.Umarım bu yazı yararlı olmuştur, fazla düşünmeyin yola çıkın Delikli Koy sizi tatmin edecektir.Hepinize iyi tatiller dilerim 🙂

Kamp İçin Telefon Uygulamaları adlı yazımızı okumak için tıklayın!

Kamp konusu hakkındaki diğer yazılarımız için tıklayın!

Delikli Koy ‘da Kamp Yapmak Çeşme/İzmir” te bir düşünce

1. Selin diyor ki:

Tuvalet ve duş sıkıntısı halledilse bile şarj sorun olabilir. O da halledildiğinde çok güzel ve ucuz bi tatil keyfi olacak gibi gözüküyor ☺️